در حال بارگزاری...

سیستم های حفاظتی و نظارتی

سیستم های حفاظتی

سیستم های حفاظتی و نظارتی، تردد و پایش تصویری به مجموعه‌ای از سیستم‌های کنترلی مراقبتی هوشمند یا غیر هوشمند با تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی گفته می‌شود که حفاظت، نظارت، کنترل و مانیتورینگ اماکن مسکونی، تجاری، عمومی، شهری و همچنین صنعتی کاربرد دارند.

دوربین مداربسته CCTV و IP

سخت افزارهای سیستم امنیتی و تجهیزات نظارتی حفاظتی

تجهیزات شبکه، اتصالات و سخت افزارهای ارتباطی

تجهیزات حفاظت فیزیکی متشکل از ارتباط بین تجهیزات به صورت وایرلس یا کابل و اتصالات مربوطه

تجهیزات ذخیره‌سازی و بانک‌های اطلاعاتی

ترکیبی از انواع سرور، ذخیره‌سازهای تحت شبکه و هارد دیسک‌های NAS

تجهیزات اتاق مانیتورینگ و رابط‌های کاربری اپراتورها

حضور دایمی پرسنل حفاظتی در بخش کنترل، نظارت و مانیتورینگ می‌باشد.

انواع سیستم امنیتی

سیستم حفاظتی یکی از انواع سیستم‌های امنیتی است که برای محافظت و مراقبت از افراد، اماکن، ساختمان‌ها، مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، خودروهای عمومی، اتومبیل‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در برابر سرقت کاربرد دارد. انواع دزدگیر اماکن، دزدگیر فروشگاهی، گیت ضد سرقت فروشگاهی، دستگاه GPS، مکان یاب شخصی و ردیاب خودرو و موتورسیکلت از تجهیزات اصلی سیستم‌های حفاظتی می‌باشند.

سیستم نظارتی یکی از انواع سیستم امنیتی برای نظارت تصویری اماکن، ساختمان‌ها، شهرها، روستاها، جاده‌ها، مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و غیره می‌باشد. از سیستم‌های نظارتی با نام دوربین مداربسته هم یاد می‌شود، ولی سیستم نظارت تصویری مفهومی فراگیرتر از دوربین‌های مداربسته می‌باشد.

سیستم تردد یکی از سیستم‌های امنیتی برای مدیریت و کنترل دسترسی و تردد افراد و خودروها می‌باشد. در این سیستم‌ها بر روی مسیر ورود و خروج افراد و خودروها موانعی فیزیکی قرار داده می‌شود و افراد یا خودروها تنها در صورت داشتن مجوز تردد امکان عبور از مانع فیزیکی را خواهد داشت.

حریق و آتش سوزی اماکن یکی از حوادث جدی و غیر قابل جبران می‌باشد. حریق در هر مکانی امکان پذیر است و در برخی از اماکن می‌تواند منجر به فاجعه مالی و حتی انسانی شود. از اینرو استفاده از سیستم‌های حفاظتی ضد حریق برای بسیاری از اماکن اجباری و برای تمامی اماکن ضروری است.

کاربرد سیستم های امنیتی

سیستم‌های امنیتی ترکیب‌های پیشرفته و حساس‌تری دارند که آن را برای استفاده چه مراکز کوچک کسب‌وکار یا خانه و چه در مراکز بزرگ و مهم، مناسب کرده است. بنابراین شما می‌توانید با توجه به نیاز و هدفی که برای استفاده از سیستم‌های امنیتی دارید، یکی از انواع آن را انتخاب کنید. بسیاری از سیستم‌های امنیتی، فارغ از نوعی که دارند، دارای اجزای استانداردی از جمله سنسور، صفحه‌کلید، دستگاه هشدار و اجزای دیگر است.

با توجه به نوع سیستم نظارتی که انتخاب می‌کنید، کاربرد آن‌ها مختلف است. برای مثال دوربین مداربسته، دارای کاربردهایی از جمله تعقیب نامحسوس مجرمین، بهبود کسب‌وکار، بررسی و حراست بانک‌ها، صرافی و طلافروشی، کنترل ترافیک، شناسایی سارقین و تروریست‌ها، حفاظت از فروشگاه‌ها و مغازه و … است.

سیستم امنیتی هوشمند

سیستم امنیتی هوشمند فقط برای مواقع ضروری نیست و در همه ساعات و روزها از ساختمان محافظت می‌کند. نصب این سیستم بر خلاف سیستم‌های پیشین راحت و بیسیم است. به علاوه امکان نظارت بر امنیت خانه از راه دور را ممکن می‌سازد و به نسبت سیستم‌های امنیتی غیر هوشمند، قابلیت تشخیص هوشمند خطر و پوشش‌دهی تمام نقاط ساختمان را دارند.

سیستم امنیتی هوشمند شبکه‌ای از دستگاه‌های الکترونیکی یکپارچه است. این دستگاه‌ها با همکاری یکدیگر از ساختمان در مقابل سارقین و خطرهای احتمالی محافظت می‌کنند. اطلاعات مورد نیاز برای تشخیص خطر از طریق انواع مختلف سنسورها و یا با ارتباط با سایر تجهیزات هوشمند به دست می‌آید. سپس با توجه به انتخاب شما، دستورالعمل لازم(اطلاع‌رسانی خطر به شما، راه‌اندازی سیستم هشدار، تماس با پلیس و …) اجرا می‌شود.

باسیم و

بی‌سیم

کنترل

از راه دور

از یک ناحیه

به چند ناحیه

خدمات سیستم نظارت

شرکت دیبادین با بهرگیری از سالها تجربه و تخصص در حوزه سیستم های نظارت تصویری و اجرای پروژه در حوزه های مسکونی، تجاری، بانکی، صنعتی، جاده ای و … همواره به عنوان یکی از شرکت های پیشرو مفتخر به ارائه خدمات مهندسی می باشد.

مشاوره
طراحی و اجرای پروژه های حفاظتی نیازمند وجود مشاورین توانمند می باشد
طراحی
طراحی سامانه‌های هوشمند با دانش و تجربه بالا توسط نیروی متخصص و مجرب
اجرا
اجرا و پیاده سازی صحیح پروژه با استفاده از تجهیزات و کالاهای با کیفیت

خدمات پس از فروش

ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت و به موقع و رضایت قلبی کارفرمایان، محور اصلی توسعه و پیشبرد اهداف شرکت دیبادین بوده که در راستای تحقق این اهداف با بهرگیری از واحد خدمات پس از فروش مجهز، شبکه سراسری خدمات و با اتکا به دانش فنی و تجربه ، اقدام به ارائه سرویس و خدمات پس از فروش به کارفرمایان و مشتریان می‌نماید. دقت ، سرعت و کیفیت در خدمات پس از فروش از شاخصه‌های اصلی شرکت می‌باشد که واحد خدمات پس از فروش شرکت دیبادین را از دیگر شرکت‌ها متمایز می‌نماید.